No sen taas näkee miten mä päivitän tätä blogia ;( hitsi mun kanssa!

Mutta kuitenkin, meillä on siis täällä vahtikoira. Menin tossa viemään roskia ulos, tulin takaisin ja avasin ulko-oven. Kuului sellasta outoa maukumista mitä Aki ei ole koskaan ennen tehnyt ja sitten hirmunen sähinä. Olin että "mitä ihmettä aki!" ja heti lakkasi sähinä ja poika tuli hirmusen purinan kanssa puskemaan jalkoja. Olin unohtanut kokonaan heilutella rappukäytävässä ja ovee avatessa avaimia, mitä teen aina kun kotiin tulen niin nähtävästi Aki ei ollut sitten tunnistanut minua kunnes puhuin. Akihan aina odottaa ihan oven lähellä kun lähden johonkin ja heti kun kuulee avaimen kilinää niin alkaa hirmunen määkiminen! Mutta nyt mokoma ihan sähis, että sellanen vahtikoira meillä täällä on!! Eipä kannata murtautua sisälle ku aki tulee ja näyttää :D! Viimeksi kuulin Akin sähisevän sillon kun se tuli ensimmäistä kertaa mulle ja Rossu yritti änkeä kantokoppaan missä Aki vielä oli. Sen jälkeen en kyllä ole kuullu, että oli ihan yllätys. Luulin jo hetken että sillä oli jokin hätänä, mutta jätkä vaan tyytyväisenä jälkeenpäin istu mun sylissä :)

Laitan vähä uudempia kuvia Akista tänne!

aki_0030.jpg

^Aki sai tässä kuvassa perhosen kiinni. Se, että miten se perhonen pääsi noiden lasien taakse on mulle vieläkin mysteeri, sekä se, minne se perhonen katosi! Ei aki sitä ainakaan minun mielestä syönyt, vaikka kuvassa nyt siltä näyttää :'D

aki_0033.jpg

^Aki auttaa koneen kirjottamisessa, sekä odottaa että sen masua rapsutetaan. Aki makaa aina selällään ja odottaa kovasti että mahaa hierottaisiin : D

aki_0035.jpg

aki_0036.jpg

aki_0037.jpg

aki_0038.jpg

 

Aki on mun mielestä säilyttänyt aivan järjettömän hyvän vihreän värin silmissään ^^ Vaikka luultiin että vaihtuisi keltaiseksi, mutta eipä vaihtunut! Ja Akikin on jo yli 1w nytten :D Isojätkä!